0 kişi beğendi
Genel Oy: 4
Dil Bilgisi: 0
Senaryo: 4
Karakter Gelişim:4

Seri gayet güzel tam komedi izlerken bunlar ne kadar salak olabilir diye derin felsefeye giriyorsun sonra yorumlara bakıp cildiriyorsun

2 kişi beğendi
Genel Oy: 4
Dil Bilgisi: 0
Senaryo: 4
Karakter Gelişim:3

seriyi okurken sinir krizi geçiriyorsunyz öyleki ya bu ne o**** çocuğu karaktermiş diyorsunuz seride geçen entrikalar Türk dizilerinde yok

0 kişi beğendi
Genel Oy: 2
Dil Bilgisi: 0
Senaryo: 2
Karakter Gelişim:3

Kiz intikam ayağına bütün erkeklerin karşısına dikilioyor birgün gümbürtüye gidecek olacak prense olacak. Başindan beri prense bi soğuk zaten böyle sadakatsiz serileri pek sevmiyorum. Tüylerimi diken diken ediyor

0 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 0
Senaryo: 5
Karakter Gelişim:4

Seri baya iyi neden bu kadar az okunmuş anlamadım hızlıca bölümlerin devamını bekliyorum

0 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 0
Senaryo: 5
Karakter Gelişim:5

50. Bölümden Tekrar Geldim Şu Anki vaziyete Bakınca Daha Önce Söylediğim Klişelik İfadesini Geri Alıyorum Klişe Olan Tek Şey Geçmişe Gitmesi Onuda Mazur Görün Artık Tekrardan Belirtmekte Fayda Var Çinlilerin Yaptığı En İyi Manhwa Olabilir En Sevdiğim Webtoon-Manga-Manhwa Sıralamasında Garanti İlk 5'e Girer.

0 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 0
Senaryo: 5
Karakter Gelişim:5

Hızlı gelirse çoksel olr

1 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 0
Senaryo: 5
Karakter Gelişim:5

İnş devamı hızlı gelir

0 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 0
Senaryo: 5
Karakter Gelişim:5

Iyi seri lutfen hizli atin

0 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 0
Senaryo: 5
Karakter Gelişim:5

seri gayet güzel 190 a yakın bölüm var .yeni bölümleri bekliyorum.

0 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 0
Senaryo: 5
Karakter Gelişim:5

Konusu biraz klişe olsa da Çinlilerin yaptığı en iyi işlerden biri. Çizimleri, karakterleri ve işlenişi çok iyi tavsiye ederim.